Monday, April 02, 2007

sa ne mai destindem

Date: Mon, 2 Apr 2007 11:40:57 -0700 (PDT)
From: "Mihaela Mocanu"
Subject: Re: pls detalii
To: "Info97 at UBB Cluj"
he,he...
ma si intrebam de ce ma mai contacteaza...cand deja discutasem...
m-a inregistrat cineva pe forumul vostru...era info 97 al liceului tiberiu popoviciu...
multumesc pt urari!
succes in organizare! 25 e totusi o zi buna!!!

Info97 at UBB Cluj wrote:

Mihaela,

felicitari si casa de piatra!

Despre intilnirea de 10 ani.. :D E vorba de intilnirea de 10 ani de cind am terminat Facultatea de Mate-Info, sectia Informatica, la Univ. Babes-Bolyai ( http://info97.netfirms.com/ ). Nu a fost nici o clasa 'D' :) Sigur ai nimerit unde trebuie?

Regards,
Vasile Selegean


Mihaela Mocanu wrote:

ufffa!
mihaela mocanu ma numesc. este numele meu dintotdeauna. din clasa D.
nici eu nu-mi dau seama cine esti asa ca...no offence!
pot sa-ti spun doar ca eu eram (mai sunt, de altfel!) prietena buna cu ioana maris, sotia lui sergiu verde, cu raluca petrean si cu ioana chira, poate asa ma localizezi...
mie imi convine 25 mai 2007, care am inteles ca se preconizeaza ca va fi. oricand mai tarziu nu este binept mine deoarece in 26 mai ma casatoresc si voi pleca in vacanta.
dc mai e ceva, tg, contacteaza-ma!

Info97 at UBB Cluj wrote:

Hello.

Te rog trimite-mi mai multe detalii despre tine.. Dupa nume nu-mi dau seama cine esti.. Sad Scrie-mi numele dinainte de casatorie daca-i cazul si grupa din care ai facut parte. Si optiunea ta pentru data intilnirii.

Multumesc,
Vasile S.